Tredje veckan

Hej på er!

Tredje veckan med bättre kost och en del träning och det går än så länge ganska så bra tycker jag :) Helt rabiat är jag inte med kosten, men den är helt klart mycket bättre än för en månad sedan.
På träningsfronten går det också bra. Tredje veckan och tre gympass varje vecka har det blivit. Denna vecka blir det nog till och ned fyra pass eftersom jag gjorde mitt tredje pass redan igår och nog kommer ta mig ner till gymmet i helgen också någon gång.



Jag besparar er bild på min kropp, bjuder bara på ett par ben i tights och mina fräsiga skor ;) Med kroppen finns det massor att jobba med och ja, det är väl bara att fortsätta försöka ta mig ner till gymmet några gånger varje vecka, även nu när jag snart börjar jobba.. Nu är det ju egentligen inte direkt någon utmaning att ta mig ner, det kommer i samband med jobbet..
Fast än så länge känns det bra, äntligen är jag igång och har någon form av rutin på det hela.

Vi hörs, härlig fredag önskar jag er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0