Skinnet med stort S.

Japp. Äntligen har jag köpt mig ett helt f.a.n.t.a.s.t.i.s.k.t fårskinn från ett gutefår som gått och betat några kilometer bort. Som haft det gott och levt en bra liv. Ett vackert får med långa snurrade horn.
Nu har skinnet tagits tillvara och pryder min älskade gungstol. Stolen där jag vaggar Dante till sömns de flesta kvällar och som nu är så mjuk och god att sitta i, tack vare detta ljuvliga skinn. Värt varenda krona!



Och när vi sedan fått vår nya soffa. Ja, då kommer här bli så fint inne så det är inte klokt! Jag älskar grått, i alla nyanser och material ungefär.
Och fårskinn. Det är lätt att bli beroende, om vi säger så.

Trevlig helg och en underbar Alla Hjärtans Dag önskar jag er!


Kommentarer
Anonym

Åhh så fint det blev! Visst är dem underbara å så fina att ha oxh mysiga att ha!
Kram

2015-02-15 @ 08:12:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0