Ny frukostvana

Åh, jag har äntligen tagit tag i min kost och först ut på dagen är ju frukost. Och jag har blivit helt hooked på chiafrön och gör således chiapudding kvällen innan som sedan får stå och svälla (fröna sväller i vätska) över natten i kylen.
Min chiapudding gör jag av 1,5 dl kokosmjölk (älskar all form av kokos!), 2 matskedar chiafrön och så en handfull frusna bär.
Till det äter jag ett kokt ägg eller två, som jag också kokar kvällen innan. Så jäkla perfekt att bara plocka ut det ur kylen på morgonen och äta rakt upp och ner. Jaja och så te såklart. Men det är ju en självklarhet i mitt liv.



Nu ska jag ordna med min frukost till imorgon innan jag hoppas i säng.
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0