Traditioner, traditioner, traditioner!

December är FULL av traditioner och jag ÄLSKAR det!! Det vet ni ju redan förvisso, men ja.

Igår betade vi av en av alla våra årliga traditioner - pepparkaksbaket. Min älskade Minior var med. Han är numer med på alla mina traditioner.
Luggen i en tofs på svaj, mjöl överallt och barnet är det vackraste jag vet.


Lillebror då? Han kom bort en sväng såklart. En måste ju börja någonstans.
Om han lät pepparkaksdegen framför sig vara ifred? Eh. Nej. Sekunden efter att fotot togs, käkade han snabbt upp ett deg-hjärta. Men vad gör väl det om hundra år?! Jag är mer förvånad att han inte är uppe på bordet. Det är liksom mer han. Goda Bebben! Den roligaste jag känner tror jag.



I veckan blir det lussebullar tror jag! Återkommer med en lista ikväll, måndag och allt. Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0