Milton och håret

Kolla håret. Min Milton har världens coolaste frippa. Han är SÅ fin i sitt långa hår. Jag älskar det. Jag älskar det så himla mycket. Än så länge gör han också det. Jag hoppas han alltid kommer göra det, att han har självförtroende nog att stå emot kompisars, klasskamraters och äldre generationens tankar och tyckande om pojkar och långt hår. Det rimmar så jäkla illa, helt enkelt. 



Milton och kusin Emilia, som är jämngamla, har likadana frisyrer. Det är rätt fräckt tycker jag. Håret kan väl ändå inte sitta i könet?! Såklart inte.
För jäklar vad fin han är, min Milton. En kopia av mig - jag kunde inte varit stoltare. Han är det vackraste jag vet, mitt stora barn!
Idag är det sex år sedan vi "offentliggjorde" att jag var gravid. Där i magen låg ju just detta barn, mitt Snöre. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0