Måndagslista nr 266

Hej på er!

Idag är det ledig måndag och jag är lite extra glad över att...

...vara just det: Ledig! Och den första riktigt slappa dagen sedan allt julfirande. Så skönt! Kom på mig själv att ha lite dåligt samvete över att inte ha gjort ett dyft med barnen idag, men sedan kom jag på att vi varit uppbokade på något varje dag sedan den 22/12, så en hel slapp dag utan måsten var nog precis vad vi behövde :)

...vi har haft fantastiskt fina juldagar. Träffat många släktingar och vänner. Följt viktiga traditioner och haft det fint tillsammans. Viktigt, otroligt viktigt.

...vi är lediga en vecka till tillsammans. Jag har SÅ gärna varit ledig ytterligare en vecka, som killarna ska vara. Men det går inte tyvärr. Fast jag är glad att pojkarna får en veckas ledighet till tillsammans, även om jag inte kan vara med. Men en vecka till alltså - här ska det njutas!

...Marcus är hemma efter en heldag i skogen. Har räknat ner sedan i eftermiddags, eftersom det drog ut alldeles på tiden. Men hem kom han ju, tillslut :)

...vi två faktiskt firar 13 (tretton!!) år tillsammans på Nyårsafton. Helt galet och inte riktigt klokt egentligen! Men fint. Vad jag tycker om honom!

God fortsättning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0