Måndagslista nr 250

Idag är jag extra glad över...

...dessa två. Mina miniorer. Aldrig trodde jag att det gick att älska två människor så mycket. Aldrig trodde jag att jag skulle älska Milton ÄNNU mer efter att Dante föddes. Aldrig trodde jag att det gick att älska ett barn till, lika mycket som jag älskar Milton. Aldrig trodde jag att Milton och jag skulle bli såhär tighta, som vi blivit efter att Dante föddes.
Tänk att just de där två pojkarna är mina barn. Och de där två tillsammans, obeskrivligt fint.



...måndagens arbetsdag är över. Så skönt! Hej vad veckorna springer iväg!

...Milton och jag har varit iväg och hämtat hö idag, kvalitetstid liksom. Jag jobbade och han fick hoppa på höskullen. Vi har blivit så tighta, han och jag. Vi har så himla roligt tillsammans. Min fina Milton!

...vi äntligen ska äta kräftor i helgen. Alltså. Som jag längtar! Kräftor alltså, så jäkla gött!

...jag hittade fyra rutor choklad i kylen precis - tackar!
Nu choklad innan sängen, ciao!


Kommentarer
Anonym

Vilken fantastisk bild ................underbar!
/mamma

Svar: Tack snälla! De där två barnen är så fina!
Fanny Lindborg

2015-09-02 @ 18:53:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0