Måndagslista nr 247

Hej på er!

Idag är jag lite extra glad över att...

...Dantes första dag på inskolningen verkar ha gått fint. Lilla Sparv. Hur kunde detta år gå så fort?!

...det gick himla bra att somna Dante ikväll. Tummen upp! Det är alltid lite kritiskt att vara själv med båda barnen vid läggning, men det går faktiskt rätt bra ändå, det tycker jag. Nu ska bara Milton också somna :)

...jag, när Milton somnat, ska testa en sådan där svart ansiktsmask som man sedan drar av och med den följer massa äckligt gojs med, ska bli himla spännande! Funderar på om mustaschen ska få följa med, för så pass hårt sitter den, att även hårväxt följer med. Hjälp liksom!

...jag jobbar två dagar till, sedan blir det kick-off två dagar med jobbet och efter det är jag ledig en vecka. Ska bli SÅ härligt!! Som jag längtar!

...jag har haft en så himla rolig helg! Eller vi rättare sagt, hela familjen. Släktträff prick hela helgen för killarna, jag försvann under lördagen och var med på min kusins möhippa, galet roligt! Vi åkte ribbåt som kan vara bland det roligaste jag gjort, hahaha! Sedan åt vi god mat, en supereftermiddag helt enkelt, innan jag körde alla milen tillbaka till släktträffen :)

...det är så ljuvlig väder nu. Direkt när jag kommer hem från jobbet är vi ute. Idag grillade vi korv och åt utomhus och sedan höll vi oss ute, småkillarna och jag, innan det var dags att förbereda för bingen. Älskar det, älskar trädgård.

Nu får det räcka, vi hörs. Varm kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0