Att bocka av ett av mina personliga mål...

...eller mål och mål. Målbild snarare. En sådan där sak som jag velat uppleva med Milton och nu var det dags, på riktigt. Världens bästa barn. Att få en rask promenad med Yda och han på cykel.


Jag förstår väl också att det kanske inte är så stort att få uppleva. Fast just de där målbilderna är så viktiga och stora att få uppleva. Vi tog en paus mitt under promenaden vid en lekplats där vi gungade, pratade om hur träd dricker vatten och om vem som kunde hoppa från gungan längst. Vikta saker, helt enkelt. Och när vi kom hem? Då åt vi hemmagjord isglass: mixade melon, delade jordgubbar och hela små bär. Alltså, helt vansinnigt gott! Och nyttigt!!


Kanske bästa kvällen på länge. Miltons och min kväll. Älskar det. Älskar Milton. Älskar livet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0