Måndagslista nr 230

Hej kära ni! Rätt dålig uppdatering, men tiden just nu räcker liksom inte till alls. Men idag är jag lite extra glad över att...

...vi verkligen har haft så fint väder flera dagar. I fredags efter jobbet åkte Marcus iväg en sväng. Pojkarna och jag spenderade istället ett par timmar i trädgården. Dante placerade jag sittande på en filt. Milton och jag planterade frön, räfsade sorkbunkar och plockade vitsippor. Så Himla Härligt!!

...idag fick en STOR rot rabarber av en fin vän. Alltså hur bra?! Åh vad vi kommer ha rabarber sen!! Tack snälla du!

...jag har en så klok snartfemåring. Ikväll när han skulle sova pratade vi om döden. Han tar upp det rätt ofta och idag var det jobbigt för oss båda att prata om det. Älskade Milton. Det gör ont att se att så stora tunga tankar finns i honom.

...Vilse ligger i min famn och värmer min kropp. Och själ. Idag är jag trött och behöver lite extra närhet, värme och kärlek.

...jag hade en helt galen och rolig dag med min mamma och syster igår. Alltså vi skrattade så vi kissade på oss nästan, hur många gånger som helst! Aldrig har jag så roligt som med dessa två!!

...Marcus har planerat in ett överraskningsdygn om ett par veckor för bara oss två (tror jag?!). Inga barn iaf och det ska bli så skönt och så härligt! Tänk att få sova en hel natt ostört. Hur härligt som helst! Och att få bli överraskad, så spännande! Jag längtar massor :)

Nu ska jag runda av här och krypa längta upp i soffan. Vi hörs, kram!


Kommentarer
mamma

Alltid lika roligt att tillbringa tid med två humoristiska döttrar.

2015-04-13 @ 22:53:08
Anonym

Tack för i söndags ja jisses sika magmuskler man fick hahahah !!!! HENEM!!!

2015-04-14 @ 10:59:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0