Vad veckorna går fort

Denna vecka blir Dante 2 månader gammal, på torsdag närmare bestämt. Hur gick det till?! När jag är gravid känns ju två månader ganska länge, men sedan när bebisen väl är utanför magen går ju tiden helt tokigt fort.
Nu är han mer vaken och ler stort åt oss flera gånger varje dag. Det är fantastiskt, vilken bekräftelse liksom.
Ja det är ju inte bara dagarna som går fort när man har barn, åren går ju galet snabbt. Titta på Milton liksom, snart 4,5 år gammal och det känns som om han var bebis typ förra veckan.
Bilden är den från tidningen, vi tog för ett par veckor sedan. Dante tog det med ro och Milton var mäkta stolt och glad över att få hålla lillebror.
 
 

Och jodå, förutom sömnbrist och därmed en kortare stubin och sämre tålamod, så är ändå livet som tvåbarnsförälder lättare än vad jag trodde, vilket jag är så glad för! Det där lilla spädbarnet är fantastiskt och Milton är jordens bästa storebror. En fyraåring med ett hiskeligt humör (precis som jag..), men det går aldrig ut över Dante utan där är han bara sådär himla bra.
Snart ska storebror hem från dagis, så det är dags för mig att sätta fart här med allt. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0