Måndagslista nr 199

Hej på er!
Redan måndag kväll och dagen har väl gått som de brukar - i ett!
Idag är jag extra glad över att...
 
...vi var i tidningen idag, haha.. Sådan där Nyfödd-bild på Dante och oss andra. Alltid lite speciellt och roligt att se sig själv i tidningen.
 
...vädret har varit så skönt och fint i dagarna, även kvällarna och det gör så mycket för humöret.
 
...jag kommit igång med promenader lite mer ordentligt, svettigt och härligt! Barnvagnspromenader är det härligaste som finns, gärna med en vän och/eller en hund som sällskap.

...Milton är en fantastisk storebror! Han är så omtänksam med sin lillebror; pyssla med honom, sjunger för honom, ska hålla och helst bära (hjälp?!). Han ska gosa och vara nära honom och jag blir helt varm i hjärtat av att se den där kärleken som bara finns för sitt syskon. Den där kärleken och omtänksamheten ett Milton känner för sitt småsyskon, den känner jag själv igen och känner själv gentemot min lillasyster. Det är fint att ha syskon!

...det gick fantastiskt bra att vara själv med båda barnen ikväll. Milton fick duscha och komma i säng i tid trots att jag var ensam med båda barnen, heja mig! Men mest heja Milton som verkligen har förståelse när Dante låter lite samtidigt som Milton försöker somna eller vad det nu kan vara :)

...jag har jobbat på bra idag och nu i eftermiddag fick jag rätt på alla mina ekonomipapper som ska lämnas till min ekonomikille i veckan, så skönt! En tyngd mindre på axlarna.

...Marcus strax kommer hem och då ska jag lägga ifrån mig den där fästingen/bebisen (hähähä...) och sörpla i mig en stoooor mugg te, lyx!

Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0