Lika och olika

De där två små pojkarna. Oj vad fina de är. Milton och Dante. Aldrig trodde jag väl att det skulle gå att älska en individ lika mycket som jag älskar Milton. Men jo, från första stund.
Vad säger ni? Är de lite lika, de där två bröderna? Jag älskar dessa två fotona, hahaha.. Gosegurkorna!
Milton i blått och Dante utan tröja.
 
 
Jag tycker mig kunna se både likheter och olikheter i de båda. Som fotot över, lägg på 1,5 kg på Dante (eller dra ifrån på Milton) så är de ändå lite lika tycker jag. Här ser man tydligt att Milton hade mer kalufs än Dante.

Här kör vi inte bara jämförelsebild på magen, utan vi fortsätter väl och kör lite jämförelsebilder såhär utanför magen också ;)
Och de där två pojkarna, så fantastiska. Det bästa jag vet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0