Att börja dagen riktigt bra!

Idag är vi utan bil, småpojkarna och jag. En stor fördel - vi blir tvungna att gå och cykla dit vi ska. Och det var precis så vi började dagen. Påväg till dagis med Dante sovande i vagn och Milton på cykel. Halvdimmigt och småkallt och så skönt! Detta måste vi bli bättre på; planera morgonen bättre och/eller inse att det för vår del inte gör något om vi kommer en kvart sent. Jag har ju trots allt möjligheten att planera min vardag, vare sig om jag är föräldraledig eller arbetande och det borde jag ta fasta på.

Småpojkarna in action. Nåväl, ett av dem in action, det andra inte så mycket action.



Nu intensivt arbete, sedan BVC och ännu mer arbete efteråt. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0