Måndagslista nr 205

Hej i kvällen! Denna vecka är jag lite extra glad över att...

...Marcus fått sin bil = jag slipper trycka in barnen och mig plus ofta vagn i mini-bilen, utan har numer vår finbil. Som började dagen med en biltvätt!

...det är dopvecka. På söndag döps lillebror och det ska bli trevligt att träffa släkt och vänner. Och sedan har vi det gjort, har inte dop hängande över oss. Precis som vid Miltons (och hädanefter barnens) födelsedag går jag ju bananas. Allt ska bli p.e.r.f.e.k.t och jag kan greja med det i veckor i förväg. Så även till dop. Ikväll testas till exempel efterrätten här hemma. Imorgon ska en del av bordsdekorationer ordnas. Onsdag ska vi träffa prästen. Torsdag ska allt handlas. Fredag ska säkert något fixas med. Lördag ska all mat och efterrätt göras. Sedan är det söndag och allt ska vara klart. Ja ni hör ju, på måndag om en vecka är jag nog glad att det är över ;)

...vi har ätit efterrätt efter att Milton somnade, haha.. Himla god! Återkommer med den :)

...Milton sover i vår säng inatt. Vi är inte direkt bortskämda med det, så när det väl händer älskar jag det så mycket!

...vi var på roadtrip, Marcus, Dante och jag i fredags. Fick skjuts upp av Marcus svåger, så himla snällt. Men timmarna hem i den nya bilen på tu man hand (Dante bara sov ju) var så mysigt. Jag älskar att få göra saker med bara Marcus. Vi har så himla roligt ihop och det är bra mysigt. Han är så fin. Bilen var också så fin, hahaha..

...vi nu ligger alla fyra plus Yda i sovrummet. Så mysigt! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0