Ny frippa

Igår, ääääääntligen, sjönk jag ner i Mijas frisörstol och gjorde en ordentlig hår-makeover. Jädrans skönt med nytt, men framför allt; jädrans skönt att få sitta där och bli ordentligt ompysslad av världens bästa Mija.
Såhär blev det, den nya frippan, tummen upp!


Och att unna mig det där några gånger varje år - så värt det!! Jag älskar att få sätta mig där, ännu mer nu sedan jag fick barn. Att ta den tiden till bara mig. Att lägga de pengarna på bara mig. Så värt!
Nu ska jag försöka få bebben att sova så jag kan fixa stallet och packa ihop, för ikväll blir det allhelgonamiddag hos mina föräldrar. Det är en tradition och givetvis innefattar kvällen även en promenad på kyrkogården. I år tänds ljus för Jennie. Jag önskar så att jag slapp göra det.
Kram


Kommentarer
Anna Premberg

Så snyggt fina du!

2014-11-03 @ 12:40:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0