Mönster!

Åh! Alltså jag älskar ju mönster på barnens kläder. Ju mer mönster, desto bättre. Det försvinner dock mycket av den varan när de blir större, tyvärr, så Milton har inte mycket mönstrade kläder. Kanske får en lära sig att sy själv?! Okej, det kommer aldrig att hända, men jag borde göra det. Eller få min syster att göra det, chansen är större att Milton då får mönstrade kläder då, än om jag själv skulle försöka.

I alla fall. Dante har en del mönstrade outfits och jag vill verkligen slå ett slag för Maxis barnkläder - tummen upp! De är prisvärda, skitfina och av bra kvalitet. Som dessa byxorna reade de ut härom veckan för 49 kronor. Mönstret är så härligt. Dessa tillsammans med en vit body och zebra-drägelscarfs är han liksom good to go :) Igår hade han dessutom Miltons gamla hoody till, som är vit (eller har egentligen råkats färgas till rosa) i botten och med rött mönster, över detta svartvita. Så jäkla fin!



Här ser ni lite av hoodyn. Jag köpte förresten den där boken igår Träning för nyblivna mammor då den ska vara riktigt bra. Efter det beställde jag en pizza, suck, haha.. Jaja, idag är det ju en ny vecka så jag kanske får ta tag i det idag istället?! Fast snart är det jul = frossans högtid. Jag är ju en julälskare av rang och vill aldrig hålla igen i december. Så att dra igång ett nyttigt liv i november är kanske dömt att misslyckas. Speciellt eftersom jag redan börjat kolla julfilmer och läsa julböcker för Milton. Jaja, vi får se. Boken är inköpt, ett steg i rätt riktning i alla fall :)



Nu ska vi strax köra mot stan. Vab idag igen med Milton. Stackaren har sin skithosta och sover därför alldeles för dåligt för att orka med att vara på dagis.
Kram och hej, hörs senare


Kommentarer
Alle

Noeldo gör superfina och mönstrade kläder efter ditt eget val :) du hittar hennes sida på fb kram

2014-11-03 @ 23:10:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0