Kladdkakans dag

Eftersom Marcus och jag (plus Dante då) varit iväg hela dagen, bakade Milton och jag kladdkaka igår och fikade på. Jag har tre ord att bjuda på: Så Galet God! Kladdkaka med kokostosca på toppen. Jag som älskar kokos älskade det. Marcus, not so much, han gillar inte kokos ;)
Rekommenderar den absolut, tummen upp!



Nu snart sängen. Trött kropp och trött knopp. Ska bara få vilda bebin att förstå det också; att det är natt och att han skulle sovit för längesedan.
Kram och godnatt


Kommentarer
Irene wetterlöv

Tummen upp för din kaka☺
Tror lille man sovit i bilen i dag☺
God natt sov gott själv får man ju fortsätta jobba☺

2014-11-08 @ 01:35:57
Anki

Blir så sugen på att baka kladdkakan så snälla kan du inte dela med dig av receptet?

Svar: Absolut! Recept kommer ikväll :)/Fanny
Fanny Lindborg

2014-11-09 @ 15:48:38
URL: http://jankils.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0