Alla dessa börjor, helt plötsligt!!

Alltså jag blir så himla stolt över Milton, sådär som bara en förälder nog kan förstå. Igår skrev han sitt första ord; ORM och efteråt skrev han ett annat; ELEFANT.





Vi läser en del böcker för Milton och nu när han så smått börjat intressera sig för bokstäver så är inte jag sen med att finnas där, visa, prata om och skriva dem med Milton. Det är ju så roligt!
Och så blir jag sådär löjligt stolt, nästan lite gråtig och berömmen haglar över Milton. Det är stort, att ha skrivit sitt första ord. Att han för ett halvår sedan skrev MILTON stort på gamla bilens dörr med en metallpinne ignorerar jag ;)

Senare ska jag berätta vad vi gjorde igår, en första gång för Dante och egentligen nästan en första gång för Milton :)
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0