Vecka 29

Mitt i vecka 29 nu, galet!
Veckan har ju inneburit snittbeslut och det känns ju fantastiskt. Det betyder ju dessutom att det inte alls är 11 veckor kvar, utan bara knappt 10, gulp!
Min rygg krånglar något infernaliskt. Alltså inte foglossning utan en låsning högre upp i ryggen. Imorgon s.k.a jag ringa till sjukgymnasten. Jag måste göra det.
Foton finns givetvis, det är ju så roligt!


Och så Milton till vänster och Småsyskonet till höger :)
Tror jag var större med Milton?! De första säger det, men jag känner det som att det är tvärtom. Kroppen är inte riktigt med mig denna gång tror jag ;)


Precis hundpromenad.
Nu film.
Kram och hej!


Kommentarer
Tvilling

Vackra vackra vän ❤️

Svar: Älskade du!!
Fanny Lindborg

2014-05-20 @ 03:46:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0