Mors dag!

Idag firar vi alla mammor, de starkaste och finaste människorna i våra liv. Jag hoppas Milton ser mig så också, som en av de starkaste och finaste han vet.
Denna dag firar jag med att inte vakna upp till paket och skönsång, då Milton sov hos mormor och morfar.
Nu är min mamma firad med paket och Snöret är hämtat och hemma igen. Av honom och mormor fick jag är SÅ fin pelargon!

Denna dag firas även med att det är dagen då det är exakt två månader kvar till beräknat snitt. För fyra år sedan firade jag dagen på BB och hade precis blivit mamma för första gången. En speciell och fin tanke att bära med. Och nu detta, två månader kvar till nästa barn.

Tänk ändå. Vad tiden går fort. Och att min Milton är såhär stor nu. Snart fyra år och min femte mors dag (blir det ju; -10, -11, -12, -13 och nu -14). Härligt!



Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0