Måndagslista nr 181

Hej på er!
Idag är det ju måndag igen, veckorna går som sagt galet fort. Det märker kanske ni också av?
I alla fall, idag är jag extra glad över att...
 
...jag har fått massor uträttat idag. Älskar det!
 
...vi ska iväg på en viktig grej på fredag, som jag verkligen väntat på jättelänge.
 
...Milton verkligen är så himla fin och omtänksam. Som i morse när vi kom fram till dagis så sa han "när bebisen har kommit ut, kan du ju bära mig igen, mamma". Det känns lite motigt att inte kunna lyfta upp honom hur som helst, utan att han fått bli så stor så fort. Och ja, han är snart fyra år, men vet ni? Det spelar faktiskt inte någon roll, han är dock BARA snart fyra år också.
 
...Milton och jag hade en supermysig lässtund nu innan han skulle sova. Sedan tog pappan över och somnade med barnet. Eller nej alltså barnet somnade, pappan är vaken igen ;) Igår grät Milton sig till sömns och det tog över en timme, så allt var ju bättre än det...
 
...jag har massor av fint grönt som ska planteras, förhoppningsvis imorgon om det inte regnar allt för mycket. Annars senast i övermorgon - åååååhh vad jag längtar efter att få mitt fina stora träd i jorden!
 
...det är en dag närmare helg, haha.. Inte för att jag har stora problem med vardagar, men Milton har det för tillfället därför längtar jag extra mycket efter helg, så han ska få vara ledig ett par dagar igen...
 
...jag precis fick ett sms som gjorde mig SÅ himla glad!!!
 
Dags att avsluta här, tv väntar och jag har galet ont i ryggen, därför måste jag lägga mig ner.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0