I min trädgård...

...där har jag så mycket fint!
Som dessa tulpaner till exempel, hur söta är dem inte? Dessa vita krusiga blad gör mig helt lycklig!
Just sådant här kan få mig att, redan nu, längta till hösten då jag får sätta massor av nya lökar och inte minst till nästa vår, då jag får se dem växa upp.
 
 
 
Jag skulle vilja sätta så pass mycket nya, att jag har råd att plocka in några och sätta i en vas, som det är nu har jag för få. Nästa år får det bli massor av nya helt enkelt, ååååååhh så underbart!
 
Idag skiner solen här, älskar det. Milton är tillbaka på dagis och jag hoppas han får hålla sig frisk några dagar nu i alla fall. Därför har jag redan hunnit vara ute en sväng och fotat i trädgården.
Nu blommar det så fint ute, inte minst syrenen som inte bara är fantastiskt fin när den blommar, utan luktar ju helt galet underbart. Synd att den blommar över så fort bara ;)
 
Nu måste jag återgå till jobbet, har massor att göra!
Kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0