Vårshopping och kvalitetstid

Idag hade jag örenden som var tvungna att uträttas, så Milton, min praktikant/vab-unge fick hänga med ;) Så pass frisk och kry att det gick bra att befinna sig bland folk. Det var mest jag som ville ha honom hemma en dag extra från dagis.
 
Efter mina ärenden, så var det Miltons tur. Det var hög tid att fixa nya vårskor och skaljacka. Denna jacka fick det bli, galet snygg på! Jag älskar Didriksson :) Vårskor blev det också och ett par innegympaskor.
 
 
Efteråt fick det bli en fika på stan för "det är ju så myyyysigt!", som Milton säger. Jag är lätt beredd att hålla med honom :)
 
 
Skööööönt att ha våroutfiten helt klar, äntligen! Sådant kan stressa mig till förbannelse.
Dags att fortsätta med jobb innan vi kan hålla helg!
 
/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0