Miltons vårjacka!

Har jag glömt att visa den? Jackan med stort J! Den är så fin att jag nästan får lite ont i magen. Ett paket kom härom dagen med posten. Jag blev rent överlycklig, ropade på Milton att han fått paket. Han blev överlycklig och uttryckte sig spontant: "Mamma, när jag blir stor och blir din mamma, så ska jag köpa paket till dig!", hahaha.. Sötungen!
Sedan öppnade han paketet, läppen började darra och han sa då istället "Men jag trodde ju att det var en elefant!" Sedan började han gråta, det var visst inget roligt innehåll i paketet för en treåring, desto roligare för mamman ;)
Såhär fin jacka kommer Snöret gå i till våren!


Nu ska jag hoppa in i duschen, en välbehövlig sådan känner jag... Sedan ska hästarna in innan Milton ska i säng lite senare. Marcus är iväg några timmar och tränar sin nya favoritsport Padelboll (tror jag det heter och stavas), någon som testat?
Vi hörs, kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0