Måndagslista nr 176

Vad veckorna går fort!! Det är väl så den här tiden på året, helt enkelt :)
 
Idag är det måndag igen och jag är lite extra glad över att...
 
...solen har strålat sedan vi steg upp. Först genom ett disigt landskap och nu strålande sol. Våren alltså, fantastiska årstid!
 
...vi har haft en kanonhelg och fått massor gjort, spenderat tid tillsammans och sådär. En helg behöver inte innehålla en massa speciellt för att upplevas speciell, helt enkelt.
 
...min Yda mår så bra nu, med medicinen som verkligen fungerar. Hon har helt klart hittat tillbaka till sitt gamla jag. Ska berätta mer om det i ett eget inlägg, det är hon värd. Den där lilla varelsen som tar så stor plats i mitt liv.
 
...det är lönevecka, hahaha! Vem blir inte glad av det?!

...jag ska till barnmorskan imorgon, hon är så snäll och underbar! Dessutom har jag ett par grejer att prata med henne om.
 
...det är kväll! Djuren utfodrade och vissa är nattade. Marcus hemkommen från träning. Milton sover. Själv tänker jag göra mig en stor mugg te (och ignorera vetskapen om att jag kommer bli tvungen att gå upp och kissa inatt, gravid som jag är) och leta fram resterna av mitt lördagsgodis. Sedan bara sitta i soffan och mysa. Och ignorera att det killar i näsan..

Detta får avsluta listan. Dags att duka fram! Kram /)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0