Godmorgon söndag!

Idag var det min tur att gå upp med barnet som vaknade. Han sov till strax innan åtta så det känns ju ändå helt okej :)
Idag står mamma-fika och barnklädesparty på schemat och sedan avslutning på Albas hundkurs. Söndagen är relativt uppbokad med andra ord.
Just nu sitter och vi och myser ner oss i soffan, min avkomma och jag. Snart dags att starta dagen. Funderar på en galet onyttig frukost i form av krabbelurer. Är det helg så är det!
Bjuder på ett foto på min älskade Milton som jag tog igår när han spanade på hästarna genom vardagsrumsfönstret. Det är oss väl förunnade att kunna göra det. Kika på hästarna från inomhus.



Kram på er, önskar er en härlig söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0