Favorit i repris

Ser ni samma sak som jag? Surprise! Milton ska få bli storebror och i sommar är det dags för en liten bebis att se världen, om allt går som det ska. Den lyckan alltså. Och oron och alla andra känslor i en salig blandning. Vi har gjort det en gång och det känns fantastiskt att vi ska få uppleva allt igen, med ytterligare ett barn - vilket privlegium!
 
 
Nomaderna skaffar barn vart fjärde år, av den enkla anledning att man inte kan bära två barn samtidigt, hörde jag i en podcast för ett tag sedan. Jag vet inte om det stämmer, men tanken är väldigt fin tycker jag. När vårt första barn är så pass stort, att han nu gått från bebis till toddler till barn, har blivit mer och mer självständig och har en stor förståelse för så mycket mer (med det inte sagt att han är stor, inte alls!), så ska han nu äntligen (enligt honom själv) få ett litet syskon, som han längtar och vi också.
 
Jag är nu i vecka 19, idag tisdag 19 fulla veckor och då räknas det väl som att jag är i vecka 20?
 
Så, där har ni alltså veckans stora nyhet! Givetvis kommer jag visa magbilder, precis som jag gjorde med Milton, ifall någon skulle vilja se :) Även denna gång kör vi bilder en gång i veckan. Det roligaste är ju nästan att nu kan jag jämföra med Milton-magen, så en Milton-mage-bild kommer också komma upp.
 
Jag önskar er en fantastisk kväll, kram!


Kommentarer
Anonym

Riktigt stort grattis till er!! Hoppas. Allt är toppen! <3 kram Anna ebbe Edvin.Mårten

Svar: Tack snälla du! Milton önskar sig en bebis som heter Edvin, tror jag vet vem han influeras av ;) Kram <3
Fanny Lindborg

2014-03-11 @ 19:55:49
Camilla

Stort grattis! Så roligt :) M har skvallrat lite.... Men vi visst inte säkert ändå!

Svar: Tack! Kunde tänka mig att Milton skvallrat ;)
Fanny Lindborg

2014-03-11 @ 19:57:09
URL: http://lillafritzson.blogg.se
Malin

Åååhhh sååå mysigt! Hur har du mått än så länge under grav? Känner mig lite avundsjuk fastän jag sitter här med en 5månaders ;) Som även varit mycket ledsen... Men en graviditet och förlossning är ju så otroligt häftigt! Grattis igen :)

Svar: Hej vännen! Jag har mått sådär faktiskt. Mådde så jädrans bra när jag var gravid med Milton, men det har jag inte riktigt gjort denna gång. Själv är jag mer avundsjuk på dig, hahaha ;) Det är ju där efter 4-5 månader det börjar bli roligt, första tiden är mest ett nödvändigt ont, haha.. Graviditet kan jag ta, dock kommer jag aldrig gå igenom en vanlig förlossning igen...! Massa kramar och tack!
Fanny Lindborg

2014-03-11 @ 20:02:02
URL: http://malinnor.blogg.se
Lollo

Ett stort GRATTIS från mig ♥♥

Svar: Tack snälla du <3
Fanny Lindborg

2014-03-11 @ 20:07:40
Madde

Åh grattis:)vad mysigt, hoppas du mår bra!

Svar: Tack snälla! Jo jag mår ganska bra, ska verkligen inte klaga :)
Fanny Lindborg

2014-03-11 @ 20:19:24
URL: http://madeleneaberg.blogg.se
Anonym

Nejmenåh! Vilken härlig nyhet! Grattis!! Lycka till, hoppas allt går finfint:)

Svar: Tack!! Ja vi håller tummarna här :) Ska bli fantastiskt roligt!
Fanny Lindborg

2014-03-11 @ 21:01:42
Emil olsson

STORT grattis till er alla tre!! :)

Svar: Tack snälla!
Fanny Lindborg

2014-03-12 @ 00:09:22
Emilia

Åå stort grattis till er kära du och så kul för Milton med 😊❤️

Svar: Tack snälla!! Ja Milton tycker det ska bli jätteroligt :)
Fanny Lindborg

2014-03-15 @ 21:29:55
Anonym

Grattis, vad roligt för er! Vilket datum är du beräknad till :-) ? Kram

2014-03-16 @ 15:14:46
Anonym

Grattis, vad roligt för er! Vilket datum är du beräknad till :-) ? Kram

Svar: Tack! 5 augusti är jag beräknad till :) Kram
Fanny Lindborg

2014-03-16 @ 15:15:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0