Vecka 35

Jaha, redan vecka 35. Med Milton hade jag nu i vecka 35 fått mina första bristningar på magen, trist! Och så var jag stenförkyld, precis som nu!
Vi bodde dock i husvagnen hos mina föräldrar under denna tid och fyra veckor framåt, med Milton, haha.. Renoverade badrummet i lägenheten, därav vårt provisoriska boende ;)

I alla fall, här kommer bilderna. Ena sidan...



...och så den andra sidan...



...och jämförelsebilden - favoriten!



Miltonmagen stod väl onekligen mer rakt ut? Annars vet jag knappt vad som är skillnad, mer än att jag tycker att jag ser lite "fläskigare" ut nu, mindre fit helt enkelt.
Om en vecka går Milton på sommarlov.
Om två veckor går Marcus på semester.
Om knappt fyra veckor kommer bebisen.
Behöver jag säga fler gånger att tiden går i en rasande fart just nu?! Nä, tror knappast det. Nu tv innan jag kastar in handduken. Lite sömnbrist natten till idag (tack vänner för igår!!!) och så full rulle hela dagen = jag är trött för en gångs skull. Kram och godnatt snart.


Kommentarer
Alexandra

Är det dessa byxor du vill jag köper fler av? Kram

2014-06-30 @ 12:23:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0