Vecka 33

Hej på er!
Efter en underbar dag med min andra hälft kastar jag strax in handduken. Vi har spenderat hela dagen i Ullared medan Snöret varit hos farmor och farfar i husvagnen. Vi har haft en riktigt fin dag på tu man hand; shoppat, ätit, pratat, hållit handen, shoppat ännu mer, skrattat och bara haft det fint tillsammans. Det är härligt för relationen helt enkelt, viktigt det där :) Vi boostar oss med saker utan barn nu, för sedan lär det dröja :)

I alla fall, vecka 33 nu ju! Dock har jag ingen jämförelsebild sedan Milton-magen denna vecka då vi visst har missat den, synd!
Men såhär ser magen ut nu. Det ser ut som jag ligger inne med en hängbuk. Så är nog inte riktigt fallet tror jag, utan byxorna luras nog lite. Fast man vet ju aldrig ;) Jag ser ju inte själv magens undersida, så kanske går jag lyckligt ovetandes med en hängmage!




Byxorna köpte jag förresten idag uppe i Ullared. Gaaaaalet sköna!!
Bjuder förresten på en selfie på Marcus och mig, istället för jämförelsebild helt enkelt.



Nu, sovdags! Kram och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0