Terminsavslutning

Igår var det då terminsavslutning på Miltons ridning. Han har verkligen utvecklats massor på dessa två terminer och även om han och jag inte alltid varit helt överens om hur saker ska gå till så har det ändå gått himla bra och har varit fantastiskt roligt! Cornelia, ridläraren, är verkligen hur bra som helst och av egen erfarenhet vet jag hur viktigt det är med en bra och pedagogisk ridlärare från start. Min var den bästa man kan tänka sig och jag blir än idag helt varm i hjärtat när jag tänker på Jeanette, som min första ridlärare hette. Henne kan jag tacka för en riktigt fin ridskolestart.

Nog om mig. Igår var det uteritt som stod på schemat med avslutningsfika efteråt - en härlig eftermiddag med andra ord :) Milton fick hästen Xaga som är en riktig klocka = Milton kunde rida själv större delen av rundan utom i traven då jag sprang bredvid (flåsande som under sista kvarten av ett maratonlopp ungefär, nu börjar denna kropp säga ifrån ordentligt, haha.. Jag svettades på sådana ställen där jag aldrig trodde det gick att svettas, helt galet!).
Såhär fint var ekipaget iallafall igår. Milton på Xaga :)



Nu ska vi gå och sova (vi och vi.. Milton iallafall). Kram på er!


Kommentarer
Mimi

hihi med andra ord du börjar bli lite mänsklig ;) (tänkte på svettningarna) en annan forsar det juh ifrån hmpf ! :) fan va kul, kommer ihåg i höstas då man gick bredvid honom... siken skillnad <3

Svar: Haha, ja jag börjar väl bli det :P Fruktansvärt kallar jag det och jag hoppas det försvinner när jag inte är gravid längre, för såhär vill jag inte ha det!!Ja du skulle varit med i tisdags, då hade du sett stor skillnad på honom mot i höstas. Puss lillstrumpa <3
Fanny Lindborg

2014-06-12 @ 13:26:19
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0