Vecka 38

Sådär ja, då ska vi äntligen se. Vecka 38's bilder coming up!


Och så andra sidan. Lite trist med det där bettet. Denna graviditet verkar ha gjort mig mer mottaglig på insektsbett. 


Och så jämförelsebild. Denna mage känns lägre än vad Milton-magen gjorde, som fortfarande var väldigt mycket rakt ut.



Älskar mina shorts!! Att jag inte tänkt på att använda dem tidigare i sommar, resår i midjan och allt, kanon!
Vi kommer hinna med en mag-bild till denna vecka. Går ju in i vecka 39 på onsdag så på torsdag kör vi vecka 39 lite tidigare än vi brukar. I vanliga fall fotar jag ju på helgen, men av förklarliga skäl blir det i alla fall ingen magbild i helgen ;)
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0