Vecka 37

...näst sista magbilden, gulp!
Eller ja, vi slänger väl in vecka 38 i helgen (alltså två denna vecka) och sedan en precis innan snittet nästa vecka då jag går in i vecka 39 på onsdag och snittet läggs på fredag. NU ÄR DET NÄRA!
I alla fall, här kommer magen, som har njutit minst lika mycket som jag av allt spaande igår och idag. Att flyta runt som en mindre flodhäst, i varma bassänger, det är bra för både kropp och själ.
Nu, bilder!


Och så jämförelsebilden. Denna Milton-bild är min favorit bland magbilder. Magen är som mest utåtstående och resten av kroppen ser så min ut på bilden. Ungefär såhär kände jag mig under hela hans graviditet (så länge magen syntes i vart fall); stor mage, liten kropp i övrigt och himla fin.
Småsyskonmagen lever inte riktigt upp till samma, mer nersjunken och kroppen är inte riktigt "där den en gång var". Dock lika högt älskad, det får jag medge.


Nu ska jag sova i egen säng, gott!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0