Vecka 36

Jaha vecka 36 dårå, såhär mitt i natten :) Det är ändå för varmt för mig att sova, suck.. Så då kan jag lika gärna göra något annat (och hoppas på sovmorgon av mitt Snöre...).
Så, här bjussar jag på vecka 36.



Och favoritbilden! Milton-magen var ändå imponerande, denna är mindre. Fast jag är betydligt tyngre. Jag får inte riktigt ihop det, men så är det :)


Nu är det nära, knappt tre veckor bort!
Jag ser verkligen fram emot upplevelsen kejsarsnitt, även om jag inte ska sticka under stolen med att jag är lite nervös. Fast mest över hur det kommer vara efteråt, inte så mycket över själva snittet och den operationen.
Och att vara utan Miltin de dagarna.. Alltså det har jag varit förr, utan honom flera dagar på raken, och det har inte varit ett jätteproblem. Men just när ett nytt barn kommer till världen, tror jag att saknaden efter min förstfödde kommer vara påtaglig.

Nu: godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0