Nattliga inlägg...

Ja nej alltså nätterna är ingen höjdare just nu. Jag kan ta värmen på dagarna, det är inte ett jätteproblem. Men nätterna. Dessa jäkla nätter. Jag kan ju inte sova - det är så hiskeligt varmt och det kryper i hela min kropp av obehag. Usch och fy...
På tal om något helt annat.
Ikväll har det dock hänt roliga saker här hemma - trädäcket är snart på plats, woohooo! Det ska verkligen bli galet skönt med lite uteliv igen :)
Duktiga grabbar, som har hållit igång här hemma.
Själv har jag också försökt bidra med något, bankat ner plaststolpar (för att sedan stängsla in delar av gräsmattan där vi måste så nytt gräs), dammsugit, hängt tvätt, jobbat. Så nej jag har inte legat på latsidan när de andra jobbat. Inte bara i alla fall ;)



NU ska jag försöka somna!
Kram och godnatt, basta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0