Att vars gräsänka...

...har många nackdelar. Jag känner mig lite halv liksom utan Marcus hemma. Många gånger tycker jag det är lättare att åka iväg, än att vara den som är kvar hemma.
Fast idag har det helt klart varit fördelaktigt. Min älskade bästa vän (<--- likaså Miltons, haha..) Anna har varit här hela kvällen och Milton stöp i säng för en halvtimme sedan. Jag kände mig lite låg ikväll, men ett större lyckopiller än Anna finns knappt!

En annan fördel med att Marcus sover borta; att dela dubbelsängen med Milton. Ååååhh detta intensiva, ljuvliga energiknippe. Han får mig att längta upp till sängen nu!


Sommarlovet får oss lite ur balans. Vi går banans på kvällarna och är vakna på tok för länge. Kan ha att göra med att livet är underbart. Eller att Milton sov till 10,30 idag (!). Eller både och kanske? Det är verkligen fantastiskt med sommarlov. Kvällsmänniska som jag är och alltid har varit, så är den största lyxen som finns att få vara uppe sent. Så har det nog alltid varit för mig och jag ser samma med Milton.

Men nu ska jag nog strax gå och lägga mig. Imorgon är en intensiv dag!
Kram och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0