Måndagslista nr 164

Japp, två dagar för sent, men ni förstår väl själva; nyår och ledighet = allt blir liksom lite förskjutet :) Så först och främst - Gott Nytt År till er allesammans! Idag är jag lite extra glad över att...

...vi är lediga denna veckan ut plus måndag tillsammans. Så ljuvligt med en lång ledighet! Jag har förvisso jobbat en del ändå men ändå kunnat vara lite extra ledig med familjen.

...vi hade en så härlig nyår igår tillsammans med mina föräldrar! Vi åt så mycket gott och hade det sådär mysigt och trevligt :)

...Marcus och jag firade 11 år tillsammans igår dessutom. 11 år, fantastiskt fint faktiskt <3

...jag fick avsluta sista veckan på förra året på ett perfekt vis: träffa min bästa vän ett par gånger, ledighet, bio och restaurangbesök med syrran och mina föräldrar, trädgårdsfixande och säkert mycket mer. 

...vi nu är inne i 2014, ett år som jag har förhoppning om kommer bli ett superbra år! Milton fyller fyra år och det är ju lite galet, nästan lika galet som att vi andra blir 27. Vi är friska, mår bra och har varandra, det är ju det viktigaste :)

Detta får avsluta veckans lista. Vi hörs, stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0