Vid mitt köksbord

Killarna var trötta så de tog en sen eftermiddagslur. Jag har varit ute hela eftermiddagen och avslutade med en hundpromenad med mina två flickor. Det är så skönt ute idag att jag blir alldeles lycklig i kroppen!
Nu passade jag på att ta en eftermiddagsfika själv vid mitt köksbord. Sitter och tittar ut genom fönstret och inser att klockan är 16,30 och det är ljust och härligt ute fortfarande! Huset är helt tyst och ute helt lugnt. Ingen blåst, inget ljud som hörs in. Bara lugnt och tyst. Och jag känner hur bra jag mår i kropp och själ.




Strax ska jag gå och väcka killarna. Ikväll ska vi iväg på middag bara ett stenkast bort och det ska bli så kul!

Kram och hej, ta hand om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0