Småbarnsföräldrar på vift!

Ikväll är vi barnlediga. Ååååååhh, vad vi snuter! Marcus hade överraskat mig (hur gick det till?! Haha..) med att ha ordnat barnvakt och bokat bord på restaurant. Så kul att få göra vid mig, sätta mig i bilen och inte riktigt veta var vi skulle.
Såhär såg vi i alla fall ut, kvällen till ära.



Nu då? Trötta småbarnsföräldrar efter en lyckad kväll på tu man hand; finkläderna av, täcket hämtat, ligger nerbäddad i soffan med en katt på axeln. Snabba kast ;)




Marcus om du mot förmodan läser här: TACK för ikväll, den bästa på länge!! Jag älskar att få spendera tid med dig <3


Kommentarer
Camilla

Härligt med överraskningar! :)

2014-02-16 @ 15:26:12
URL: http://lillafritzson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0