Orrefors + Ittala

När vi rensade källaren förra helgen hittade vi både det ena och det andra. Bland annat hittade jag mina fina, fina ljusstakar från Orrefors. Jag har aldrig haft dem uppe tidigare. Först av anledning även till att jag inte vetat var jag skulle ha dem då jag är så rädd av dem och sedan har de helt enkelt glömts bort (pinsamt, jag vet..). Men nu är de uppe och gör sig så himla fint i vår lilla hall. I fönstret bredvid min skål från Ittala. Glad är ju så underbart vackert!


Nu är väldigt sen frukost. Det blev supersent igår när vi var på middag så allt blir liksom förskjutet denna dag - lätt värt det med tanke på vilken härlig kväll vi hade igår!!
Kram och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0