Måndagslista nr 172

Hej på er!
Ååååååh, äntligen måndag igen efter en riktigt fin helg!!
Idag är jag extra glad över att...
 
...barnet sover, kaminen är startad och framför mig ligger en hel hög med Riesenkolor, mmmmm.... Livet på en måndag, ibland är det förträffligt!
 
...vädret helt klart har varit på vår sida idag. Vare sig man jobbar utomhus eller inomhus måste det väl ändå vara lättare att arbeta när solen skiner och värmer. Jag har inte varit utomhus mycket alls idag, en sväng i eftermiddags när jag fixade stallet, men det spelar ingen roll - vädret lyser upp oavsett :)
 
...vi har haft en toppenhelg. Hos vänner hela lördagkvällen och halva natten, hahaha! Och gårdagen spenderades i soffan där vi alla var rent förslappade. På eftermiddagen åkte Milton hem till mormor och morfar en sväng, medan Marcus och jag tog hundarna med oss till stan och gick i ett, för Alba, nytt grönområde. Hon var mer galen än vanligt, phuuu.. Sedan handlade vi på Maxi, lyxigt utan barnet ;)
 
...in hemsida nu är helt färdig, woohooo!! Alltså den var färdig innan, men nu är själva admin-sidan färdig, så att jag kan redigera den en hel del på egen hand, tummen upp!
 
...jag har upptäckt det med podcaster, jag lyssnar på så många intressanta och framför allt roliga poddar, superbra grej det där.
 
 
Nu måste jag kila, godiset och tv'n väntar, mhmm..
Ha det fint, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0