Måndagslista nr 170

Hej på er!
 
Jahopp då var det tisdag igen. Som vanligt "missar" jag måndagarna ;)
Men idag är jag lite extra glad över att...
 
...vi ju hade rena våren här igår, så jädrans skönt!! Jag tror alla njöt av det.
 
...det kommer upp smått litet grönt i rabatterna, snart är det vår igen - underbart! Som vi längtar efter det nu!!
 
...jag har hittat Ally McBeal på Netflix, hahaha! En gammal klassiker, jag älskar't
 
...jag har jordens härligaste unge! Vilken kille alltså. Jag kan inte nog beskriva vad han betyder och hur fin och bäst han faktiskt är. Vi har så himla roligt ihop. Även om han också är jordens jobbigaste unge ibland så är han ändå den absolut bästa i hela världen. Finaste klokaste Milton!
 
...Marcus semester är planerad!! Och jo det kan ju tyckas lång tid till juli, men alltså tiden går ju så fort och att redan ha planerat in semestern är ju för härligt! Snarare än vi tror är vi där, men innan dess har vi massor att se fram emot.
 
 
Nu måste jag kila, dags att återgå till jobb.
Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0