Uteväder!

Vädret nu. Krispiga kalla minusgrader. Åh vad jag älskar det! Igår hängde jag och syrran med våra föräldrar för en promenad nere på mossen. Yda också givetvis. Och oj vad vi njöt, i fulla drag!
Mossen är så fantastiskt vacker. Att gå där på spångarna i ett led, är både lite roligt och skönt på något vis. Yda hade lite samma färg som naturen igår.



Och såå skönt att åka hemifrån och bara vara med mina föräldrar, syrran och min hund. Inga barn, inget stökigt hus i sikte. Ah, den känslan! Sådana här avbrott gör att, i alla fall jag, kommer hem med ny energi och orkar leverera några timmar till. Underbart!

Ja ni ser ju, hur fint där är. Om ni undrar varför bara en halv av pappas arm är med så är det självvalt. Vill man inte florera på nätet så behöver man såklart inte :)



Nu ska vi soooova! Kram och godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0