Måndagslista nr 213

Hejsan! Idag är jag lite extra glad över att...

...förra veckan är över. Den var verkligen så otroligt konstig. Inbrottet är piss, vi tänker på det ständigt.

...hundarna inte verkar ha tagit någon skada, varken fysiskt eller psykiskt. Tack och lov!

...det är så mycket pågång att jag blir helt stollig! Jobb framför allt och nu har jag äntligen landat i det hela och allt känns bra. Nåja, jag kunde ju önska att Dante var liiiite äldre när det är dags för mig att ändra inriktning och lite byta karriär. Mer om det vid ett annat tillfälle :)

...granen är på plats. Detta är nog den finaste gran vi någonsin haft, så himla fin! Och Milton, han går ju all in för julen i år. Så härligt!

...som sagt, det är ny vecka. Den förra fick mig att bli helt vimmelkantig av allt som hände. Phu! Och, nästa vecka är det jul - vilken lycka!!

Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0