Måndagslista nr 197

Hej vänner!
Ny vecka och nya tag - på riktigt! Nu börjar vardagen och hur skön semestern än varit och jag gärna hade haft den kvar, så har denna semestern kantats av en enorm sorg, som ni vet. Just därför ser jag kanske fram emot denna vecka lite extra, att få lägga förra veckan bakom mig på ett vis.

Annars är jag extra glad över att...

...första dagislämningen på sju veckor gick fantastiskt bra! Så skönt!! Bland det jobbigaste jag vet är ju det, att tvingas lämna en ledsen Milton kvar på dagis. Men idag gick det bra!

...Malva är hemma igen. Lilla hästen har varit på inridning och det har gått riktigt bra. Fick en hel del beröm för henne och det värmde gott i hjärtegropen. Hur stolt som helst över min lilla ponny :)

...det har gått över förväntan att kombinera jobb och föräldraledighet idag. Heja Dante som ställer upp!!

...jag har tagit mig ut på längsta promenaderna sedan snittet (och en stor del av graviditeten) idag och OJ vad skönt det var. Så skönt med frisk luft iklädd lite tjockare kofta.

...Dante blir en månad idag, stora lilla sparven! Tänk vad tiden går fort.

Detta får avsluta listan. Kram och godnatt


Kommentarer
Malin

Oj, redan en månad?! Grattis Dante!
Har tid tid/lust/ork för en liten promenad en dag, så bara hör av dig. Hade varit roligt att se den lilla plutten live :) Kram

Svar: Ja gärna en promenad en dag, nu är jag så gott som fit for fight igen!!Vi hörs av så kan vi bestämma en dag, kan ju ta med min lilla hund som gärna följer med på promenader. Den stora får bli hemma, haha ;)
Kram!
Fanny Lindborg

2014-08-26 @ 08:57:20
URL: http://malinnor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0