Måndagslista nr 196

Hej på er,
Igår var det måndag och jag känner att denna vecka är det inte mycket som gläder mig. Men jag är lite extra glad över att...

...Marcus ändå har en semestervecka kvar. Jag är också himla glad över att vi har många föräldradagar sparade på Milton och kommer ha på Dante också = vi kommer kunna vara hemma både jullov, ta en ledig vecka då och då, ledigt under studiedagar och långa sommarlov med barnen under ganska barn - värt massor!

...om jag får lov att vara lite ytlig och det får jag ju, så är jag lite extra glad över vår nya hallmatta. Den passar så bra nu när hösten närmar sig. Den ligger varm och inbjudande i vår långa hall och lyser upp detta annars ganska tråkiga utrymme.

...jag precis sovit en timme. Välbehövligt!!

...även om jag har den absolut jobbigaste veckan någonsin framför mig, så måste jag ju se vilket fantastiskt liv jag har. Jag har så mycket som jag är väldigt tacksam över.

Listan fick bli en dag sen. Det fick bli så helt enkelt. Ingen speciell anledning, men igår fanns inte riktigt lusten.
Kram och hej


Kommentarer
Anonym

Hoppas det gått så bra det kunnat göra idag! Styrkekram till er alla<3

2014-08-20 @ 21:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0