Måndagslista nr 194

Hej i kvällen.

Senaste dagarna har varit så blandade att jag knappt orkar med. Pendlandet mellan sorg och lycka är enorm för tillfället. Känslorna är så påtagliga, men ändå så svåra att sätta fingret på. Känslor som liksom går in i varandra, men ändå är ljusår från varandra.
Men idag. Idag är jag extra glad över att...

...jag har två fantastiska söner. Jag kan knappt förstå det fortfarande. Så tacksam är jag över det! Lyckan över att få Milton var fantastisk och har sedan dess bara vuxit sig starkare och starkare för varje dag. När sedan Dante föddes kändes livet väldigt fulländat. Två barn, vad mer kan man begära?

...vi är friska, mår bra och älskar varandra. Mer än så går verkligen inte att begära. Så tacksam är jag över livet med dessa killar här hemma. Verkligen.

...min fina Anna har varit på besök idag. Dante-mys och Milton-lek stog på hennes schema. Där mellan försökte hon, Marcus och jag trycka in lite småprat. Inte helt lätt med en fyraåring som har Anna som största idol, haha..

...Dante har bott här hemma i en vecka idag. Tänk vad tiden går fort! Detta kommer det ett inlägg om senare ikväll.


Nu ska jag lyfta upp min bebis som sover här intill mig i soffan. Lyfta upp honom och låta han sova vidare i min famn, ikväll behöver jag den närheten och jag behöver ge den kärleken.
Storbarnet sover gott i sin säng, så han får vänta med mys till imorgon bitti.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0