Att orka sätta en fot framför den andra

Idag har varit en otroligt tung dag. Begravning. Att vara med och begrava en bästa vän. Det är så fel det bara kan bli. Idag har jag inte orkat med något annat än att sätta ena foten framför den andra. Allt annat har känts för mycket.



Det enda positiva idag var mina tunna svarta strumpbyxor. Ja inte just dem, men Miltons härliga reaktion då han nog aldrig har sett mig i sådana tunna innan och uttryckte "Mamma, jag älskar dig när du har sådana på dig". Härliga älskade barn.
Så i eftermiddag har jag mysit med barnen och berättat för Milton vad begravning är för något. Sedan har jag sovit. Kvällen har spenderats med en bebis på bröstet och jag har inte gjort annat än luktat på honom och hållit om.
Och såhär kommer kvällen få fortsätta ett tag till.
Kram, ta hand om er


Kommentarer
Emilia

Styrke kramar 💗

2014-08-21 @ 09:53:20
Emilia

Styrke kramar 💗

2014-08-21 @ 14:22:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0