Vecka 25

Hej igen!
Dags för de där magbilderna :D
Veckorna går så galet fort!

Här är ena sidan...



...och så andra sidan...


...och jämförelsebilden med Miltonmagen till vänster och Småsyskonbilden till höger. Det år relativt jämnt, eller?




Men alltså. Bilderna är verkligen inte superattraktiva, hahaha.. Denna gång är magen verkligen inte sådär fin som den var förra gången ;) Tro mig, jag älskar den prick lika mycket men utseendemässigt finns där mycket att önska, haha!

Det ska verkligen bli så roligt med ett syskon åt älskade Milton. Han längtar hur mycket som helst och vi också. Även om jag längtar med en skräckblandad förtjusning och har kejsarsnitt, kolik, sömnbrist och företag inpräntat i huvudet. Blandat med fina saker som bebismys, storebror Milton (!!) och ny barnvagn (haha..) som jag verkligen ser fram emot. Kluvet det där.

Förra gången visste vi ju inte bättre. Visste inte vad som väntade. Dock känner jag mig klokare på ett annat vis denna gång. Och kommer inte alls känna samma prestige som förra gången. Förra gången var det ju dessutom lättare att fixa allt själva. Nu har vi ju faktiskt Milton också att tänka på. Och mitt företag. Det krävs annat och mer helt enkelt.

Kvällstankar ;)
Kram och godnatt!


Kommentarer
Alle

Det ska bli spännande med en kusin till åt mina töser❤ Tycker att allt blev mycket lättare med två barn, visst där är en del svartsjuka från storasyster men så fort lillasyster kan sitta själv å leka så tror jag att storasyster uppskattar det mer och kan leka med henne :)

2014-04-22 @ 07:30:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0