Måndagslistanr 180

Hej på er! Bjuder er på en sen lista, dock på rätt dag ;)
Idag är jag extra glad över att...

...det är kortväxta och vi har haft fina lediga dagar tillsammans. Om än stenförkylt för min del, men dock ledigt, strålande sol, varmt och skönt och mycket annat. Inte mycket mer som behövs.

...Milton ändå får räknas som frisk nu, äntligen!! Hoppas han håller sig frisk ett tag nu.

...jag har en trädgård. Ååååhh vad jag älskar att spendera tid där ute! Idag har vi varit ute allesammans och det är väl ändå det mest härliga.

...vi kanske inte behöver dränera om huset?! Lite smågrejer som kanske löser lite fuktbekymmer.

...vi snart går in i vecka 26!! Magbilder från vecka 25 kommer om en stund :)


Dags att fortsätta här. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0